Transport

Transport w sklepie lampaogrodowa.pl na terenie Polski odbywa się przy udziale firmy kurierskiej DHL. Przesyłki zagraniczne obsługiwane są natomiast przez wiele firm transportowych, w zależności od kraju i formy płatności. Każdorazowo po wysyłce zamówionego towaru otrzymujecie Państwo powiadomienie mailowe o zmianie statusu zamówienia na "wysyłka". Zmiana taka następuje również w panelu klienta na stronie naszego sklepu, gdzie po zalogowaniu można również sprawdzić numer przesyłki oraz aktualne miejsce jej pobytu. W normalnych warunkach, przy braku niespodziewanych wypadków (skrajnie zła pogoda, awaria samochodu dostawcy, zbyt duże obłożenie) towar dociera do Państwa następnego dnia po wysyłce. zdarza się, że aby przyśpieszyć dostarczenie zamówienia, wysyłkę robimy bezpośrednio z magazynu producenta, z pominięciem naszego sklepu. W takim przypadku potwierdzenie zakupu, paragon, czy faktura wysyłana jest pocztą, bądź drogą mailową w zależności od życzenia klienta.